När kommer han?

Den här veckan kommer jag att sitta och vänta på brevbäraren en hel del. Jag väntar på en del paket. Dels kommer jag nog få min Glossybox i veckan, och sedan kommer nog mitt paket med tre nagellack från Nailmail. Sedan har jag bytt tre nagellack med tre tjejer från Lacka – Bytgruppen på Facebook och de kommer nog också dyka upp i veckan. Sedan har jag även köpt en ny parfym av min favorit just nu och det är Burberry The Beat. Har gjort slut på en flaska snart och därför var det tvunget med en ny. Hittade den till ett superbra pris på Bangerhead. Halva priset!! 🙂 Lycka! Så snälla brevbäraren se nu till så att mina paket kommer fram hela och i tid!

Kan inte säga att det kommer att hända så värst mycket nytt annars idag. Vädret ser ut som det gjort den senaste veckan, grått och trist. Hoppas det vänder snart så vi får njuta av den härliga solen.

Sist men inte minst så måste jag pigga upp mig och er med en riktigt skön låt med en av mina favoriter som jag delat med mig av förut, och det är John Mayer.

 

5 thoughts on “När kommer han?

  1. Jamen, det är väl härligt att få något annat i brevlådan än räkningar!?! Jag väntar också på min allra FÖRSTA Glossybox! :-)! Blev nyfiken på att testa det efter att ha läst om det i olika bloggar(bl.a din!).

    • Ja detta är underbart att få i brevlådan. Räkningar – usch! Vad kul att du också ska testa Glossybox. En till av mina läsare ska också få sin första box nu i oktober. Hoppas verkligen att ni ska gilla den.

  2. Tror att jag har två brevbärare .. han som delar ut räkningarna .. han kommer alltid. Sedan den andre som kommer aldrig .. har också en glossybox att invänta, en väska ifrån USA som har varit på väg i 4 veckor nu. Kanske han jobbar deltid.

Kommentera

