Tänkvärda ord

Fick se de här meningarna via Facebook, och valde att dela dem, för jag tycker det var så fina ord. Något att ta tillvara och tänka på verkligen. Många gånger så delas det så mycket sådant via sociala medier och man tänker inte så mycket på det, men detta fastnade verkligen hos mig. Det handlar om så viktiga saker som att ge, älska, tillit och att lyssna. Att man ska klara av det men utan att förlora sig själv. Ville dela det här med er, stanna upp och tänk lite extra på det. Glöm inte bort dig själv när du är omtänksam mot andra, det har jag själv varit med om när jag brände ut mig, så jag vet vad det handlar om. Självklart ska man vara generös, men man får inte glömma bort sig själv. Tänk på det!

2 thoughts on “Tänkvärda ord

Kommentera

