Tired

Förstår inte varför jag känner mig så trött ikväll, kan det vara vädret tro? Nåja, jag ska snart krypa ner i sängen och kolla på tv tänkte jag. Jobbet gick bra idag, det var fem tjejer som tentade i fysik. Är inte alls avundsjuk på dem, de har tre tentor den här veckan stackarna. Efter jobb och lite lunch så gick jag upp på stan och handlade lite småsaker och sen lite mat. Jag köpte några saker för nagelvård bl.a. som jag kommer blogga om i morgon i min andra blogg.

Jag har en otroligt bra låt i huvudet idag och tänkte dela med mig av den till er:

 

One thought on “Tired

  1. Skulle heller inte vilja studera idag – skulle inte ens klara av det nya sättet att använda multiplikation tabellen. Tack för den häftiga låten. Ha en mysig kväll under täcket.

Kommentera

