Talar tyst om det här….

Jaa jag har gått och nynnat på en låt några dagar…”la la la la la la la la love me…” Tyckte den var riktigt bra och den som sjöng hade bra röst tyckte jag. Undrar vem det är tänkte jag. Sen lyssnade jag på en spellista på Spotify och då kom den låten och då kollade jag så klart vem det var som sjöng. Hmmm, det var Justin Bieber!!! Hahaha jag är ingen fan av den pojken, nej, men nu måste jag tyvärr erkänna att just den här låten gillar jag verkligen. Men har aldrig lyssnat på ett helt album med killen och det kommer nog inte hända heller, men ”As long as you love me” gillar jag som sagt….men du….vi talar tyst om det här va? 😉

 

Kommentera

