Ingen ”Runar” här inte

Embedded image permalink

I förmiddags så ropade Dede till och sa att det var rådjur på baksidan på tomten. Jag skyndade mig dit och tog kort. De verkade inte så rädda för vi hade dörren öppen och de hörde oss, men sprang inte därifrån. De är så fina så här vill vi inte ha någon ”Runar”. Visst, de äter upp våra blommor, men de behöver inte skjutas för det. Inte av oss iaf.

Embedded image permalink

Efter ett tag sprang de runt till framsidan och åt av vår kärleksört. Då fick vi se hela familjen. Så fina de är. Jag filmade de också, det är genom fönstret men det blev hyfsat ändå. Här har ni resultatet:

Nu ska jag sminka mig och fixa håret och sen blir det kalas!

Ha en skön lördag!

Kommentera

