Jobb idag

Torsdagen är redan här, dagarna går fort. Snart helg! 🙂 Nu när jag skriver det här så ser jag att solen faktiskt tittar fram, så vi kanske kan få lite härlig sol idag. Idag ska jag ta bussen in till Ludvika vid lunchtid, för ett pass som tentavakt. Ett idag och sen ett imorgon. Roligt! Så snart hoppar jag in i duschen så jag vaknar till lite mer, låg och läste lite för länge igår ikväll, så jag är lite seg. Svårt att lägga ifrån sig boken ”Femtio nyanser av honom”. Jag är fast i den, förhoppningsvis hinner jag läsa lite mer innan jag åker iväg. Jag vågar inte ta med mig den boken till jobbet, kan bli för avslöjande. 🙂 Men jag kan redan nu säga att jag gillar den, man dras in i den och vill se hur det går och sen är det riktigt hett emellanåt.

Sedan har jag bråttom hem för jag tror att jag kan ha fått mina Glossyboxar, det enda jag är orolig för är att två boxar kanske inte går in i vår brevlåda och då kanske jag får hämta ut dem på posten istället, och då är det frågan om jag kan göra det ikväll. Får hoppas på att brevbäraren är snäll och får in dem även om locket inte riktigt går in. Längtar ju efter dem!

En bra låt som man kan nynna och sjunga med till är ”Vart jag än går” med Stiftelsen.

 

 

Kommentera

