Paint

Lite ny färg på naglarna behövdes, jag blev inspirerad av alla vackra höstlöv jag tittade på i videon med Eva Cassidy så det blev lite terracotta-orange färg idag. Jag målar alltid med ett baslack och ett toplack för att dels skydda nageln och sen göra färgen mer hållbar. Jag märkte innan att färgen satte sig i nageln efter ett flitigt användande. Idag blev det Isadora och nr 742 ifall ni undrar.

Idag fick jag sms om att Glossybox är på väg, så imorgon kommer de nog. LÄNGTAR!

Ikväll blir det ”Bonde söker fru”, det ska bli kul, nu är de värsta pinsamma speeddejterna över och man får se vilka de väljer som får följa med till gården. ”Dallas” går också ikväll. Har ni följt den nya omgången? Vad tycker ni? Det är spännande iaf tycker jag.

Love and peace!

Kommentera

