Längtar efter…..

….mycket…men först och främst så längtar jag efter det som ska komma den här veckan. Nämligen min Metro Mode Edition Glossybox och sedan min ”vanliga” Glossybox, så två härliga saker väntar mig den här veckan. Metro Mode Edition är en superlyxig box fylld med 5 st exklusiva produkter från väldigt kända märken som Yves Saint Laurent, OPI, Brazilian Peel, Goldwell och Giorgio Armani. Boxens värde är över 1.000 kr och jag betalade endast 239 kr! Jag är överlycklig att jag kom över en, de såldes i 1000 ex har jag hört ryktas. De sålde slut på väldigt kort tid och jag hade som jag skrev tidigare turen att jag satt vid datorn just då och skyndade mig att ”roffa” åt mig ett ex.

Sedan om någon vecka så får jag beställa mina första nagellack från Nailmail.se. Det längtar jag också efter. Då får jag beställa 3 lack åt gången. Det är ett prova-på-paket kan man säga. Jag får under ett år beställa 3 sådana paket med 3 lack i. De kommer absolut ställas upp i mina fina nagellackshylla.

Kommentera

