Glossybox

Jag fick genom Facebook  och olika bloggar reda på ett företag som levererar en lyxig box fylld med 5 olika skönhetsprodukter en gång i månaden. Som jag nämnt förut så är jag fåfäng, jag gillar smink och skönhetsprodukter. Så när jag fick syn på Glossybox så blev jag nyfiken med en gång. Jag gillar att hålla mig a’jour med nyheter och trender inom skönhetsindustrin. Har alltid haft ett stort intresse för det, så ni kommer att få läsa en hel del om detta område i min blogg.

Idag gjorde jag ett klipp!! Glossybox släppte en Limited Edition Box som de kallar för Metro Mode Edition, det är den mest exklusiva Glossyboxen hittills och släpptes endast i ett fåtal exemplar. Jag satt som tur är vid datorn när mailet kom och ”högg som en kobra” och lyckades norpa åt mig ett exemplar. Så nu svävar jag lite som på moln, otroligt att jag hann få en! Det är exklusiva märken som kommer med i denna box. Ni kan läsa nedanför.

Den här boxen släpptes endast denna gång, så den är ingen prenumeration. Den vanliga boxen prenumererar jag på och jag har aldrig blivit besviken på innehållet. Man får 5 st produkter i både travelsize och fullsize för endast 139 kr/månad. Det är riktigt billigt. Det är en höjdpunkt varje månad när den kommer och jag får sätta mig ner och läsa om och gå igenom innehållet. Sedan få prova dessa nya märken och produkter är riktigt kul och spännande!

Om ni vill prova på en box hör gärna av er till  mig då genom att kommentera här nedanför.  Det skadar ju inte att testa, jag tror faktiskt inte att ni skulle bli besvikna.

Ha en fortsatt bra dag!

2 thoughts on “Glossybox

  1. Hej Viveka! Vad kul att du hittade hit till min blogg. Ja jag tror inte att du kommer att bli besviken. Jag har fått ett antal boxar nu och det är fina märkesgrejer man får prova på. Oftast är det med en produkt i fullsize sen är det även med produkter i travelsize. Nu följer jag även din blogg, jättefin är den verkligen. Hur hittade du min blogg? (*nyfiken*)
    Ha det så bra!

Kommentera

