Taio Cruz – ”Troublemaker”

Delar med mig av mina favoriter när det gäller musik, som ni märkt, och musiken och sången kan skifta ganska rejält. Men det är det som är så härligt med musik, att det finns så otroligt mycket att gilla vad gäller både texten och musiken. Jag fastnar ofta för en röst, eller ibland för melodin. Har lite svårt för ”deppig” musik som jag kallar det. Visst kan jag lyssna på lugna låtar, ballader osv, men gillar nog oftast musik med lite mer ”fart” i.

Här är iaf en favorit; Taio Cruz, han har gjort många hits, här en av de senaste som jag gillar!

Kommentera

