Tentavaktsjobb

image

Idag jobbar jag på förmiddagen. Jag jobbar som tentavakt på Högskolecentrum i Ludvika. Där har jag själv suttit och studerat tre terminer som distansstudent. En ypperlig möjlighet för oss studenter som behöver all IT-utrustning som behövs för studier idag samt möjligheten att få skriva sin tentamen på sin hemort. Jag älskar att träffa människor så detta jobb är perfekt för mig. Slipper gå hemma hela tiden. Tyvärr blir det bara ibland, men jag är jätteglad och tacksam för de tillfällen jag får jobba. Så nu får jag sitta och studera studenterna så de inte fuskar. Sen drar jag nog hem med bussen efter jobbet. Skönt att komma hem lite tidigare i em. Ha en skön dag! Vi hörs!

Kommentera

