Läkarbesök

Nu är jag in till Ludvika för ett besök på den nya vårdcentralen Engelbrekt. Det är så nytt och fräscht och modern snygg inredning. Jag ska träffa min ”gamla” läkare som jag hade på min förra vårdcentral. Det var därför jag listade mig på den nya vårdcentralen. Han kan hela min bakgrund och det känns betryggande. Jag har fibromyalgi och tar en del starka värktabletter för det. Då känns det skönt med en läkare som följt mig och vet en del om mig.
Det här är första mobilinlägget, får hoppas att det fungerar bra.
Ha det så bra!

Kommentera

